Sunday, December 4, 2011

MENITI DEC 2011


Assalamualaikum ... Salam sejahtera ke atas kamu dan semoga dirahmati Allah SWT.

Alhamdulillah ..masih dpt saya gerakkan jari ini utk mengupdate blog yg dah lama saya tinggalkan ini. Bukan sengaja tetapi disebabkan kesuntukan masa dan sibuk dgn urusan saya di NAZ CAKES amat membataskan waktu saya.

Namun apa yg penting saya dan keluarga masih diberikan kesihatan yg baik oleh Allah SWT setakat ini. Cuma dari 31 Mei hingga 5june 2011 saya telah dimasukkan ke wad APSH disebabkan kecuaian saya asyik sgt bekerja hingga melupakan makan dan minum.Saya disahkan mengalami demam panas yg tinggi.Sejak dari itu saya mula menjaga makan dan minum dan hingga kini tiada mengalami sebarang penyakit lg.Alhamdulillah.

Aktiviti bekam dalam keluarga masih saya amalkan ... suami dan anak2 sihat dan mereka tiada rekod ke klinik yg menandakan mereka sakit.Semoga keadaan ini berpanjangan hingga sampai bila2.Insyallah ..Amin.

Set bekam utk 6cup dan 12cup masih saya jual dan bekalan setakat ini cukup utk menampung permintaan yg amat mengalakkan.Saya juga ingin mengucapkan ribuan tkasih kepada para pelanggan yg telah membeli set bekam ini dgn iringan doa dari saya semoga tuan puan diberikan kesihatan yg baik dgn mengamalkan sunah Rasulullah SAW ini.Amin


Wasalam ..jumpa lagi

1 comment:

  1. dulu sy kurang sihat...letih,berat badan...tp sejak pandai berbekam ni..alhamdulillah...

    ReplyDelete