Tuesday, October 6, 2009

NAJMI & PMR


Salam.

Pagi ini 7/10/09 Muhammad Najmi sedang menduduki peperiksaan PMR (hari pertama). Malam tadi kami membacakan yassin memohon doa dari Allah S.W.T semoga di permudahkan segala urusan dan di terangkan hatinya untuk menjawab kertas peperiksaan yang di dudukinya.

Saya terkena selsema dan batuk mulai semalam. Salah sendiri,sebab asyik minum ais di sepanjang hariraya yang lalu. Walaupun rasa kurang selesa tapi saya tetap amalkan bekam dan alhamdullilah batuk taklah teruk sangat dan hidung yang berair agak berkurangan bila dah di bekam. Saya tetap ambil "panadol soluble" untuk kesan yang lebih cepat dan harap-harap saya tak perlu berjumpa doktor lagi.

Berbalik pada kisah Najmi (kami panggil abang), sebagai ibu saya hanya mampu mendoakan semoga keputusan peperiksaan nanti akan boleh melayakkan dia untuk ke sekolah berasrama. Tidak terlalu menaruh harapan untuk ke asrama penuh sebab result sebelum ini tidak menunjukkan ke arah itu. Hanya nampak nya dia berminat untuk ke sekolah teknik. Mudah-mudahan impiannya itu tercapai. Insyallah.

Untuk abang berjuang dan terus berjuang, doa ibu adalah sentiasa yang terbaik untuk mu. Good Luck Forever. ~ dari Kasih Ibu~

No comments:

Post a Comment