Monday, November 9, 2009

SAKIT GIGI

Salam

Siapalah kita kalau tiada ujian langsung dalam hidup kan.Emmm...dua tiga hari ni saya diuji dengan sakit gigi yang kadang-kadang membuatkan kepala rasa nak tercabut akibat kesakitan yang amat sangat.

Untuk ke klinik, saya rasa masih boleh bertahan sebab banyak keperluan lain yang perlu saya utamakan dari membayar bil klinik yang agal mahal.Macam biasa saya berusaha melegakan kesakitan dengan cara berbekam di sekitar bahu dan bahagian tengkuk sebelah kanan untuk mengurangkan rasa sakit yang berdenyut-denyut setiap kali saya makan atau minum.

Sehingga hari ini Alhamdullilah dengan cara ini,kesakitan hilang dan saya tidak mengambil sebarang ubat penahan sakit untuk sakit gigi saya.Harap-harap ianya akan berpanjangan dan tidak mengganggu tugas rutin saya.

Petua - kemam 2 atau tiga biji bunga cengkih untuk legakan sakit gigi atau menghilangkan bau mulut....~cubalah~.......


Wsalam.

No comments:

Post a Comment