Wednesday, January 13, 2010

MENITI HARI DI 2010.


Salam.

Lama rasanya saya tak ke sini. Kenapa ya .....bukan saya sakit tapi masih diberikan Allah kesihatan yang sangat baik. Alhamdullilah.

Apa nak cerita...mcm biasa bekam teman setia saya walaupun tidak sakit,adakalanya di depan pc ada cup di belakang tengkuk saya, ala-ala massage lah tu.Alhamdullilah dapat legakan penat mata atau duduk lama-lama depan benda ni.

Minggu persekolahan bermula, saya diuji terpaksa berpisah dengan anak perempuan kedua saya yang mendapat tempat di asrama.Sedih pilu dan macam-macam ada..sebabnya ini baru first time kami berpisah.Saya berkorban melupakan kerjaya yang sedang berkembang setelah melahirkan kakak (Aqilah).

Menjadi surirumah sepenuh masa dan berbakti pada suami dan anak-anak. Bila kakak tinggalkan saya perasaan kami sama bila dia pun asyik menangis dan hendak balik ke rumah.Saya pujuk hati dan pujuk kakak supaya memikirkan masa depannya.

Alhamdullilah kakak dalam seminggu ni dah mula membiasakan diri di asrama dan ibunya dah tak melayan perasaan lagi.

Wasalam.tkasih

No comments:

Post a Comment